Tuesday, 3 April 2012

persahabatan


.

bagi saya harga sebuah persahabatan itu sangat tinggi.crabemoticon.saya paling tak suka jika ada manusai yang sanggup tikam kawan baiknye sendiri..pada saya ..bersama kawan kita dapat share pelbagai cerita yang kita boleh share dengan keluarga..saya paasti semua orang ada kawan..tipulah kalau kata tak de kawan..mesti aq terkejut gle..that  orang tu duduk bawah tempurung..haha..jahatny mulut saya...ish..ish..


saya ni memang tak reti nak cerita dan menulis..saya sangat lah malas pasal bab ni haa..haha..tapi saya gila share gambar..saya suka tengok gambar..sebab disetiap gambar ada senyuman,,walaupun ketika gambar itu diambil kita dalam keadaan sedih..kita tetap senyum...dengaan ikhlas..insyaallah!!
kat setiap gambar ada lagu..tapi kalau saya setiap gambar ada senyuman..haha...
tapi pecaya lah..semua orng berhak nak berjaya ,,,dan bahagia..amin!!


No comments:

Post a Comment