Wednesday, 18 April 2012

penat gle

assalamualaikum....
saya nak cite kisah..yang saya tak sanggup nak lalui lagi..
saya hari ni penat gle....
saya balik dari sekolah..
saya pon masuklah umah..saya ada kunci pagar..jadi lepas lah masuk..
tiba2 saya nak buka pintu..saya memang tak ada kunci pintu umah..
saya tengok ..pintu umah berkunci..!!
cane nak masuk rumah ni,,
fon saya ada dalam umah..
cane nak ambil ni!!..

tiba2 jiwa saya kosong..tak dapat berfikir dengan betul!!
relax je waktu uh..cool je..
tiba2 baru ingat saya tak sembahyang lagi..cuak dah ni..

saya pun keluar rumah..pergi cari telepon..public phone..
pergi kat public phone ..telepon pun ROSAK!!..
cane ni..

tiba2 teringat ayunie..haha..datang dah idea gila nak melepak kat umah dy..
saya pon dengan muka tembok nye..gi umah dy..tapi dalam hati ..doa agar parent dy  tak ada..
saya pun gi umah dy..dy baru lepas sembahyang..lega....
saya pun gi lepak kat umah dy..dan gi pinjam telepon umah dy...nak tepon ibu saya..
ibu saya kata suruh balik umah..nanti kawan mak saya datang antar kunci!!
hahahaha
lega gila..

penat saya tawaf satu taman..haha..

1 comment:

  1. alooo..cian dia :)

    sy dh follow awk syg ! :D

    follow kite balik eh ..

    http://heartylolipop.blogspot.com/

    ReplyDelete