Saturday, 31 March 2012

adil ke??

                                     assalamualaikum...
saya tulis ni,bukan nak menyindir ,mengutuk,memerli,nak selebihny,,,
cuma nak menyuarakan pendapat saya,,,
saya tahu saya bukan lah manusia yang sempurna,,
kakadang-kadang saya sering tertanya-tanya adil ke dunia...adakah saya sedang menzalimi diri saya sendiri..
huhu3..
sedih pulak ayat..
sebenarnya saya nak share dengan korang bahawa saya...
kecewa dengan seorang hamba allah..yang tinggi darjatnya dimata allah berbanding saya..






hari uh,,sme seperti hari-hari yang lain..dimana saya tetap kesekolah dengan niat yang same..iaitu""menuntut ilmu""

saya bukan lah budak pandai sangat..tapi memberangsangkan...
saya boleh dikatakan sebagai pelajar yang lembah..bahasa sedap dia loading lame...hihihi

jdi disebabkan saya ni loading lame..
saya telah suruh cikgu ulang balik..
tpi sya dimarahi atas alasan tak fokus dalam kelas!!!

biar betol..
kalau saya fokus pon,,,tpi still tak paham nak wat cane..
saya memang bengang gle..
tapi sabar je..
ayat pasrah gle..
hihi

terima kasih kepada rakan-rakan yang amat memahami..
bab backup saya..
kalau tak..
memang malu gle..
haha

tapi saya oke je..
saya kan "supergirls"


No comments:

Post a Comment